Underligt....

Hej!
En liten fåga har jag, hur satan har djuren låtit oss sova till halv 12? Det har nog aldrig hänt tidigare. Fick ju som vanligt gå upp vid 5 tiden och ge dom frukost,. för dom för ett jädra liv utanför dörren så man aknar ju. Sen brukar dom börja igen när Selma vill ut vid 10 tiden, Men idag så vaknade vi av oss själva! Det var snällt tycker jag !

Igår så slutade jag 6, åkte hem till mamma och hämtade ketchup, jag o mamma gick tidigare innan jag började jobba. Sen när jag kom hem var klockan 7 och så hade snälla Karin köpt smörgåstårta till oss, så jag åt de. Sen tittade vi på Davinchikoden eller hur de stavas. Den var sluta klockan 11. Sen gick vi o la oss efter de. Jag har faktiskt aldrig sätt den filmen, så de var spännande, Emil har sätt den förut men han tyckte att det var en film man kunde se på hur många gånger som helst.

Nu ska vi äta frukost, Sen ska vi nog städa lite. I kväll ska vi skjutsa pappa och hans kompis fram o tbx till Borås, för han ska ut en sväng :D
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0