Tisdagsbajs!

Igår vaknade jag strax efter Emil åkt till jobbet och var tvungen att spy! Kände mig jätte dålig och helt slut. Emil väcker mig varje morgon för att pussa mig hejdå och när han sa hejdå innan han skulle gå mådde jag inte dåligt! Men efter jag spytt gick jag och sov igen. Emil ringde på sin frukost klockan nio som vanligt och då mådde jag bättre! Konstigt tycker jag och må dåligt bara en liten stund och så är det över igen??? Antar ett de är Lilla Ebbis bebis som spökade...

Gick upp och åt frukost, pratade med Karin och bestämde att jag skulle åka till henne efter jag ätit och så. Sen ringde jag soc för att beställa tid till faderskapsintyg och delad vårdnad. Den 13 februari ska vi dit! Ringde mamma en snabbis och hjälpte henne lägga in annons på en av hästarna och sen bar de av mot Kinna till Karin.

Jag fyllde i ett papper om min nya försäkring när jag kom dit och sen bestämde vi oss att åka till skredderiet och äta lunch. Jag tog bakad potatis med räkor, Karin ädelodtpaj. BLÄ! ;) sen gick vi in till Barnkammaren och köpte en gose nalle, en gose katt med speldosa, nug nappar och snuttefiltar. Detta fick vi av Karin sen när vi skulle betala! Jag har världens bästa svärmor! Vi ska lägga nallarna i sängen så dom får våran lukt sen så Ebbis kan känna sig trygg :)

Sen åkte vi till visko och kikade lite och sen åkte vi och handla på mm.
Senare på kvällen så kom Karin och höll mig sällskap för Emil var borta en stund!
Jävla bajstisdag tycker jag de var igår! Hade en trevlig eftermiddag iaf :)

Idag ska vi beställa spjälsäng, ska bli en bedside cribe till att börja med. Vi ska ha två sängar men det är tänkt att denna ska vi ha i början, ska köpa en vanlig spjälsäng sen oxå,men de får bli lite längre fram.
Puss o kram så länge ! Nu ska jag sova lite till!
Bilden på mig o Emil är från i Varberg och så var jag tvungen och lägga in en bild på söta svärmor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0