Tidig morgon!

Gick upp tidigt idag. Innan Emil till och med! Det händer typ aldrig. Han går ju upp 5 varje morgon! Men idag var han lite senare än vanligt så han gick upp kvart över. Jag skulle ändå upp vid 7 så jag tänkte att jag lika väl kunde gå upp vid 5 tiden... Vaktmästaren ska komma idag och fixa vårat fönster uppe på toan. Vi märkte hä'r om dagen att de börjat mögla där. Så han ska fixa de. Men han skulle komma klockan 7, och nu är klockan 10 över o han har inte kommit än. hihi! Tror jag ska gå o lägga mig efter han varit här. Jag är dödstrött. Men har ätit frukost och så nu iaf, och myst med Ketchup!
Igår skulle jag ringt pappa och frågat var våran färg tagit vägen till Ebbisbebbis rum. Men när han svarae så var han jättegrinig så jag sket i de och sa att jag hade pengar till han ist. Tänte han skulle bli lite gladare då, men de blev han inte de heller :P Knepig pappa jag har...
Selma, våran lilla katt är nog den mest rastlösa katten i hela stan! Hon sitter på bordet och pöttar ner saker. Så tar Ketchup dom! Blir ju gaalen!
Ahja, nu kom den där vaktmästaren iaf.
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0