Snö!

Som alla redan märkt så snöar det. Lite otuer att det är just idag de snöar och inte i morgon eller så, ör vi ska ju åka till gbg idag. Det får nog bli Emils bil som får rulla till storstaden då han har så mycket bättre däck än mina. Stackars min lilla bil får vara hemma.
Var med om en skräckupplevelse innan när vi lämnat Ketchup, skulle svänga upp vid bron i rydal som man kommer hem tilll oss över, Efter bron går de bara rakt fram, mot en jävla stolpe, höll på att skita ner mig, inte för att jag blev rädd, utan för att mina extraljus eller mina devileyse skulle gå kabrak. Men vi missa stolpen precis. Jag skratta så jag grät! S¨å min bil får som sagt vara hemma, skulle köpt nya däck till den, men får bli  nästa vinter. Jag och Emil år byta bil om de är jättehalt någon dag...
Nu har jag precis duschat, så nu ska jag ta och äta en frukt tänkte jag, sen upp och börja göra iordning mig inför kvällen, vi ska åak rätt tidigt med tanke på vädret. Det börjar vid 20 tiden, men instläppet stänger en halvtimma innan då det är direktsänt i SVT. Så vi ska äta lite innan och så med.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0