Röda rummet är färdig städat!

Idag har vi ägnat oss åt att städa röda rummet. Både jag och Emil slutade klockan 13, så åkte efter det till Karin och åt mat. Sen åkte jag till Vanja och hämtade ett Skötbord till lilla bebisen, Vi hade tänkt köpa ett lika dant som hon redan hade och ville bli av med. Emil låg hos Karin och sov, och Karin åkte och handlade mat till oss. Sen efter jag varit hos Vanja så åkte jag och köpte mat till Ketchup på Granngården. Han fick ett nytt ben med kycklingbacon i och nya roliga hundgodisar. Sen vi kom hem har Ketchup legat och gnagt på sitt nya ben, han har legat med de och gnagt i snart 4 timmar. Han tyckte nog de var gott. =) När vi kom hem var det dags att ta tag i de röda rummet, de har bara blivit mer och mer skräp där i rummet och nu är allt borta. Emil städar nu så det blir ordentliogt städat, för de har de inte varit sen jag flytta in, och antar inte innan de heller :) Vi slängde nästan alla saker som var där, jag har ju inte använt dom på så länge så då kommer jag nog inte använda dom heller. :) Nyss gjorde jag en vurpa i trappan och flög som en vante ner för trappan, Jag blev jätte rädd, men som tur var så var de rumpan och ryggen som tog stryk och inte en liten skråma på magen. Blev så rädd så jag börja gråta! Emil kom rusande han med, han blev nog väldigt rädd han med, Men som tyr var gick allt bra, Nu har jag ont i ryggen och i fosserna. Puss o kram banan!

Kommentarer
Postat av: Karin

Men älskade lilla du, ta det lugnt i trappan, vilken tur att du inte landade på magen, Var rädd om dig och Ebbisbebbis ;)

2012-01-05 @ 21:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0