Promenad i skogen

Idag när vi vaknade började jag med att stoppa in en tvätt, 'Det har inte varit tvättat här på nästan 2 veckor, så det är jättemycket tvätt i tvättstugan. Sen lagade jag frukost till oss, Emil fick ägg, bacon o bönor. Och jag åt kokta ägg på mackan! :) Sen var vi ute o åkte en sväng, kom hem, la in en ny tvätt och hände upp de som var i. Ut igen, hem till mamma. Så åt vi mat där och gick ut och gick med alla hundar och mamma :) Ketchup var jätteduktig och gick lös hela vägen och lyssna jättebra, även om de andra hundarna var med. Sen åkte vi till pappa och tanka lite och pratade lite bröllop. Nu ger jag snart upp mina bröllopstankar för pappa vill bestämma hela mitt bröllop verkar det som. Så ska jag ha ett bröllop så ska jag betala de själv och inte säga något till pappa innan dagen innan jag ska gifta mig eller något. Och ha råd med ett bröllop kommer ta ett tag att spara ihop till, speciellt om man inte har så mycket pengar... Idag känner jag mig jävligt bitter, de blev jag efter vi vart hos pappa! Tråkigt, för jag vill gifta mig detta året, men de kommer nog tyvärr inte bli så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0