Nyår.

Vi var igår hos pappa och skålade in de nya året med mamma och barnen. Mysigt hade vi, Det blev trerätters med räkbakelser, älgsadel, potatisgratäng, underbart god sallad och frukt med chokladmousse till efterätt. Det var underbart gott. Idag ska vi dit igen och äta upp reterna, fast det blir rådjur idag istället för älg, för de åt vi upp igår. Karin ska med oss idag med och mysa lite! Idag har vi inte gjort så mycket, Vi gick upp vid 11 tiden och åt pannkakor till frukost. Sen tittade vi på en Maria Wern film och sen gick vi en jättelångis i skogen! Vi gick en ny väg som vi inte gått förut, så vi var lite fundersamma över vart vi skulle komma ut, men de löste sig tillslut =) När vi kom hem från promenaden så gick Emil o Ketchup o la sig och sov och jag satte mig här, framför datorn i köket, med Selma sovandes brevid. Sitter och fixar och trixar lite i mina bröllopstankar. Tänkte att vi kanske skulle kunna viga oss och ha festen på Varbergs kurort, men det blir satans dyrt, skulle ca gå på 1000 kr per person bara för mat och dryck, och vi är ju rätt stor släckt på min sida. Men pappa sa igår att vi skulle prata mer om de när jag vet lite priser och så, så får la berätta för han idag och se vad han tycker. Om pappa fick bestämma så skulle vi hyra ett slott vid kusten i Polen och ha brakfest där, men de ville inte jag =) Jag har iaf bestämt mig för att jag ska ha en specialsydd klänning, så jag får den precis som jag vill ha den, jag vill se ut som en stor Maräng! Det är min önskan, och så ska de förbli, annars så gifter jag mig inte! Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Karin

Du är för rolig din lilla "maräng" Tror nog att du får som du vill, pappas lilla flicka som du är :)

2012-01-01 @ 16:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0