Myspys

Nu sitter vi på hotellrummet och myser, vi tittar på mitt stora feta grekiska bröllop :)
Vi har de jätte mysigt! När vi kom ner till Varberg åkte vi och åt lunch på blå dörren! Emil åt världens största räkbaguette och jag tog en bakad potatis med tonfisk röra! Jätte gott var de verkligen till de drack jag stor god varm oboy med massa grädde.
Efter de åkte vi till Varbergs kurort och checkade in i våran svit ;) hällde upp ett varmt bad och kröp ner ;) klockan 19 var de bokat ett bord till oss på grappa, en resturang inne i stan. Till förrätt tog vi varsitt jättegott vitlöksbröd med jätte god crème till. Sen tog Emil oxfilé och jag kyckling. Efterrätt fick bli crème brule med färska bär till, Emil orkade inte efterrätt så han tog en öl ist. ;) jätte god mat verkligen!
När vi kom tillbaka satte vi oss ute i foajén och jag drack te o Emil rom och cola.
Vi har de verkligen jätte mysigt här! Tycker alla par ska åka hur, man blir kär på nytt, även om vi inte har tröttnat på att vara nykära än ;) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0