Lyckat på P3 guld ;)

Igår var vi ju på P3 guld. Vi åkte rätt tidigt hemifrån eftersom det var snökaos typ... Åkte vid 4, tankade bilen och åkte och tog ut pengar och åkte och åt lite på frölich :) sen åkte vi sakta in till Göteborg, 156:an var inte ens plogad, så dålig stil, klockan var ju ändå typ halv 5... Så det var världens kö typ för den första bilen körde typ 40. Sen när vi äntligen kom ut på 40:an så gick de inte mycket snabbare, den var inte plogad den heller... Den var inte plogad fram till Landvetter, men sen var den plogad men snorhal... Väl framme gick vi till gothia hotell och tog en öl till Emil och en cola till mig :)
I baren såg vi en kille som jag tyckte hade jätte ful mustasch, så jag sa de till Emil. Senare under kvällen fick han pris på P3 guld, han var med i syket, ett band ;) hihi...

Sen gick vi mot lisebergshallen för att komma in, det var världens kö, vi gick snällt och ställde oss sist, tog ca 10 min bara att komma in.. :) tog betydligt mycket längre tid i garderoben ;) men sen satte vi oss på plats och så bara väntade. Dom började lite innan 8 och berättade lite om hur de skulle gå till med kamerorna och så! ;) fick även sjunga lite allsång innan som vi skulle sjunga senare under kvällen ;)
Sen när de börja så var de bra drag i publiken, allt var jätte roligt och det var bra artister :) hela kvällen var helt underbar !!?

På bilderna ser ni mig innan vi åkte, Emil på gothia, mitt sår p magen jag fick igår när jag råka gå in med magen i en byrå ;) och jag och Emil som fjantar oss när vi ska borsta tänderna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0