Inhandlat nästan allt

I går var jag och svärmor först och lämna Emils bil på mekonomen, köpte sedan baguetter och åkte hem till Karin och mölade i oss dom! Sen åkte vi till mamma för att lämna av ketchup. Sen såg vi att pappa var hemma så vi åkte till han för att flirta lite! Och vi lyckades, han sa ja till bröllopet!!

Sen åkte vi upp till Borås. Käkade lunch på tant grön, köpte massa saker till Ebba. Det blev en spjälsäng, madrass, bäddmadrass, blöj hink, 3 bodys, en mössa och en namnskylt! Jag är så nöjd med sakerna vi köpte!

Idag hämtade Karin mig och vi åkte till mekonomen för att hämta bilen. Sen åkte vi och handlade saker till tacos sen hem. Jag ringde prästen och boka tid i kyrkan för dop o bröllop ;) datumet ska jag hålla hemligt ett tag ;) hihi Karin har även bokat festlokal idag med till oss, så nu är de gjort oxå :) nu ska här bara födas barn så är allt klart ;)

Nu är de bara små saker kvar att handla sen har vi allt till våran lilla tösabit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0