Gjort mycket idag!

Idag har jag fått gjort ganska så mycket tycker jag! Vaknade vid 9 tiden och gick ut ur sovrummet och möttes av en hund som såg oskyldig ut. Sen såg jag att han tuggat sönder ett hörn vid trappan ner, vid min garderob. Jag kunde ju inte bli sur på han, för vi har ju glömt att köpa ben till han och hans små bissingar växer ju nu och kliar. Så fort vi köper ett ben så ligger han med de vid sin sida i ca två dagar och sen är de borta. Så benen går åt väldigt fort här i vårat hem. Han brukar få grisöra varje morgon när jag äter frukost, och de är borta lika fort som han fick de. Glupsk hund man har :)
Efter frukosen blev det till att ringa försäkringsbolaget för att anmäla stenskott på Emils bilruta. Sen fick jag ringa mekonomen för att beställa tid till att byta den, så på Torsdag till Fredag ska dom ha bilen. Så jag får åka och lämna den på fredag morgon så får Emil ta min bil.
Efter de skulle jag ringa socialen och boka möte för att skriva på faderskapsbröte och delad vårdnad för lilla Ebbisen, men hon vägrade ju svara så får ringa dit i morgon istället.
Sen åkte jag till Granngården och köpte 5 stycken tuggben till Ketchup och sen till Visko för att köpa en försenad present till mamma. Fick bli ett regnställ från Didriksson som hon sagt att hon skulle köpa till sig själv. Slapp hon de. Sen åkte jag till mamma och hon fick sitt nya regnställ, då var de för litet, och dom hade ingen större storlek på visko i den färgen... Det var tråkigt. Men ska se om de inte går att beställa någonstans från internett.
Sen hemma hos mamma så satt vi och pratade om bröllop, bebisar och allt annat. Jag visade mamma brudklänningen jag tänkt köpa, och hon blev helt kär i den! :) Vi var ute en liten sväng med hundarna och jag passa på att mysa lite med nappe oxå. =) Jag har bestämt att jag ska börja rida 1-2 dagar i veckan sen när Ebbisen har kommit ut. Det ger en mycket bra motion och är roligt. Så får ju passa på när hästana ändå bara står där i hagen! :)
När jag kom hem gjorde  jag köttbullepytt och sen så skickade jag iväg ett mejl till LBC och ett till Borås Transport, för det har blivit lite fel med mina arbetsintyg som dom ska rätta till så det blir rätt sen när det är dags för föräldrarpenning.
Nu ska jag ringa markbladet, för jag har fått ett ogiltligt arbetsintyg från dom... Mycket o göra nuförtiden! :)
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0