Fredagspyssla

Idag har jag varit hos mamma, köpte med mig en god chokladtårta från kinna finbageri som vi smällde i oss :) gick en sväng med hundarna, och så pratade vi. Passade på att mysa lite med min gamla häst Nappe med, han var lika myssugen som vanligt. Viktor har fått sin nya häst så nu är dom 4 stycken hagen.
Efter jag vart hos mamma åkte jag till svärmor för fredagslunch, Emil kom strax där efter och så åt vi. Emil skulle klippa sig 15 så han åkte efter maten och jag stanna kvar en stund och prata med Karin. Vi bestämde att jag och Emil ska komma till Varberg i morgon så ska vi äta lunch ihop med henne o Tomas och sen gå en promenad :) Karin och Thomas ska vara i Varberg hela helgen.

Ikväll har vi ägnat oss åt att riva tapeter i Lilla bebis ebbas rum! Beställt färg har vi med gjort, kommer nästa vecka tror jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0