Bus

Hej svej på er denna kalla vinterkväll.
På tal om de tycker jag det är skönt att de blivit lite snö, jag gillar snö, det är fint o titta på, och så härligt att vara ute och promenera i!
När jag kom hem från jobbet idag så åt vi kebabrulle och drack cola. Sen gick vi ut på en uppfriskande promenad, och Emil kasta masssa snö på mig :P hihi. Busungar var vi allt =)
I morgon så ska jag upp tidigt för jag ska till mamma innan jobbet och ut och gå en sväng innan jag börjar. Ketchup följer givetvis med, så lämnar jag han hos mamma medans jag jobbar så han får busa med mammas hundar, de tycker han är kul!
Kom o tänka på att jag inte visat lilla Ebbisbebbis från när vi gjorde vårat 3D ultaljud. Här är en bild iaf :)
Pusss o kram
Så häftigt tycker jag, det ser ut som hon vinkar :D

Kommentarer
Postat av: Karin

Lilla snuttegull <3

2012-01-26 @ 22:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0