Trött

Idag var jag ju i Borås, träffade Angelica och Moa, och Carola, angelicas mamma :)
Vi satte oss och åt på eat när jag kom upp. Pratade lite, mest om bebis och sånt som hör därtill :) Carola åkte hem efter maten så gick jag, Angelica och en sovande Moa i affärerna i knalleland :)

Jag köpte en amingsbh på Lindex som jag tänkt sova i senare när de behövs, och köpte 4 amnings t-tröjor :)

När jag kom hem la jag mig en stund i soffan med Emil, men har så jävla ont i ryggen så vet inte vad jag ska ta vägen så gick upp o satte mig vid datorn istället. Sen när Emil vakna åkte vi till mamma och hämtade ketchup och myste lite med barnen :)

Nu ska jag äta pannkakor med grädde och varma jordgubbar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0