Syskonmys

I fredags var vi på bio tittade på Hamilton, den bar bra men lite för mycket pangpang för min smak. Sen gick vi hand i hand till oliven och åt. ;)
Åt vitlöksbröd med tatziki till förrätt båda två!
Jag åt kycklingsspett och Emil grillspätt med massa saker på ;) till de fick vi klyftpotatis sallad och tatziki. Mega gott var de! Dessvärre fick jag jätteont i magen när vi skulle sova. Så var uppe halva natten och spydde måste ju varit något i maten, för på morgonen igår mådde jag bra ;)

Åkte igår och lämnade av Emil i kinna för han skulle till Varberg med sina arbetskamrater ;) Efter de åkte jag till Borås och hämtade Annie sen åkte vi hem och prata skit och åkte till Tilda hos sin kompis klockan 5 sen åkte vi och handlade. Efter de, hem och laga tacos smällde i oss de och tittade på melodifestivalen och åt massa gott godis.

Sen titta jag och Annie på klänningar till brudnäbbarna på bröllopet ;)
Sen somna vi så gott!
Nu tittar vi på lejonkungen och myser ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0