Söndagens bravader.

Som sagt innan var mina syskon här i helgen, två av dom iaf. Annie och Tilda, Jag skjutsade hem Tilda vid 11-12 tiden och så skulle jag möta upp Emil hos mamma innan jag lämnade av Annie i Borås. När Emil kom var han fortfarande full stackaren! Eller ah, han får ju skylla sig själv. Han var sådär kramgo och mysigt full hihi. Vi proppa in han i Bilen och begav oss till Borås för att dumpa Annie. På vägen hem så ville Emil äta på Burgerking, så jag stannade där. Stackars lilla Emil kan inte hålla tyst när vi är på BK så han fick äta snabbt så åkte vi hemåt sen.
Emil Däcka på soffan så fort vi kom hem, och jag somnade jag med! Efter ca 3 timmar kommer Emil upp och ser ut som en Zombie, han är å jäklans bakfull, och klagar på detta hundra gånger om. Vi Gick över en snabbis till Cathrin så han fick klaga lite där med, sen gick vi hem och myste. Titta på Firman och gick o la oss.
Detta var våran söndag. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0