Skidanläggning?

Som sagt, är väldigt förkyld, inte alls roligt.
Hade tid hos frissan i morse, jag tog med mig mina näsdukar så gick de bra. Blev massa blonda slingor, så nu är jag megablond. Var klar vid 12 tiden hos frisören och åkte hem till Karin och åt pannkakor, Det var riktigt gott.

Sen åkte vi till Barnkammaren och köpte en speldosa Ebba ska ha i vagnen och Karin köpte en present till Ebba. Gick till nordea och satte in lite pengar som legat här hemma efter de. Sen åkte jag och Karin och hämtade min kära lillebror som ville ha skjuts till Örby.

Åkte efter de till Victorins och pratade om vigselringar =) Ett mycket givande samtal och jag vet vad jag vill ha för ringar nu. En vanlig slät. För våra förlovningsringar är ju mönstade med trekanter på med vitt och rött guld så för att de inte ska bli för mycket mönster så vill jag ha en traditionell vanlig ring.


I går lämnade jag min bil till pappa så han får ta en titt på den, de är något i bakaxlen som slår som satan, så känner inte för att krypa under bilen och ta en kik på vad det är, så pappa får titta de. Så jag lånade Karins bil igår tlls idag så jag kom till frissan. Sen hämtade Emil mig hos hans mamma när han slutade jobbet idag. 
Man blir ju helt handikappad utan bil, kan ju inte göra något,
I morgon är de Fredag och då blir de som vanligt middag hos Karin och jag har bestämt att vi ska äta stuvade mackaroner med falukorv. Jag som inte Gillar pasta! Jag har nog blivit knäpp, men har varit jättesugen på de sen igår, så jag får la ta och prova så kanske de är megagott, så kan jag börja äta pasta igen! :p

Är de någon som kan rekomendera skidanläggning? Vi tänkte boka till nästa år. Men vi har ju bara varit i Åre och Säfsen, kanske ska ta och prova något nytt? HJÄLP Någon?
Kram!

Kommentarer
Postat av: fia

Trysil i Norge e kanon hemsedal oxå

vi va i vemdalen 2010 å de va kanon å sälen har oxå vart oki sen har du ju idre å Branäs ligger ju inte så långt bort

2012-02-09 @ 22:47:47
URL: http://mammatnovalee.blogg.se/
Postat av: Elin

Åre är helt klart det bästa bland de svenska fjällen. Varit i alla andra större svenska fjäll men inget som slår Åre. Bland de norska fjällen är Trysil bäst. Om ni tänkt vara borta i en vecka i alla fall.

2012-02-10 @ 17:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0