Mys med Angelica

Lilla Ketchup skulle till Veterinären igår för han har haft någon konstig hosta de senaste som vi skulle titt va de var för något. Angelica mötte upp mig hos Veterinären, precis när vi blivit klara och fått konstaterat att Ketchup har en öroninflamation. Stackars lilla bebishunden. Vi fick örondroppar utskrivet och sen körde vi ner han till farmor Karin, så skulle jag och Angelica äta lite. 

Vi gick först och hämtade ut receptet för Ketchup. Tog typ hundra år  och han som satt i "receptionen" kunde varken stava eller prata, han sa inte ett ord, satt där säkert tio min, för att få en liten burk med örondroppar. Helt sjukt. 
en gick vi till Skredderiet och åt, jag tog bakad potatis med varm choklad och en damsugare till efterrätt. Mummsigt om satan var de! :) Efter vi ätit gick vi till Expert för Angelica skulle hämta ut kort som hon framkallat. Sen gick vi en sväng till Lindex för jag skulle kika på amningsbh. Köpte en bh, ett amningslinne som var jättebekvämt, ett par nya pyamasbyxor och världens sötaste mysoveralldräckt till lilla Ebbisbebbis i magen. Köpte den i lite större storlek, 68, så hon kan ha den när hon blir lite större. =) Sen gicvk vi vidare till barnkammaren och kulle köpa en present till Henriks systerdotter, Henrik är Angelicas kära man ;)
Då passade jag på att fråga om min barnvagn skulle komma snart. Och då säger hon att den ska göras vecka 10, så hon får de strax efter de. Jag ska ha i princip alla tillbehör till vagnen och de ska alla göras vecka 10... Och så var det chassit. Hon sa att det stod ett frågetecken på de, så hon vet inte riktigt när hon får de, och i värsta fall skulle jag få de exemplaret som är innen i affären, men de var ju fan inte vad jag ville. Jag vill inte ha något gammalt chassi som folk har provkört och flängt fram och tillbax med, så blev riktigt förbannad, hoppas fan att hon får mitt nya chassi för annars ska de bli liv vill jag lova! :(

Efter vi varit i Kinna så åkte vi hem till mig, pratade skit och åt tårta, för angelica fyllde 22 i förrgår, så jag hade lovat att hon skulle få tårta. Emil kom hem strax efter oss, och hade hämtat Ketchup hos Karin.
Vi gick en promenad runt rydal i sakta takt igårkväll med, skönt att komma ut lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0