Middag hos pappa

Igår var jag och Karin i Borås för att hämta babysittern som barnvagnscentralen lagt undan till mig. Vi åkte även till babyproffsen och tittade lite. Det blev en babysitter trille röd och svart, jättefin med lekbåge till. På barnvagnscentralen köpte jag även världens sötaste spjälsängsskydd, en kudde till spjälsängen och en ny nalle med speldosa, en kossa som matchar färgen på barnvagn och babyskyddet finfint!

Åkte även till byggmax och köpte spackel och spackelspadar till Ebbis rum :) sen åkte vi till My one och köpte hundschampo och balsam till ketchup med aloevera och sånt bra i :)

Senare på kvällen åkte jag och Emil till pappa, trötta och sjuka! Vi skulle käka lite mat där för min faster skulle komma :)
Åt riktig polsk mat ;) blev vattensoppa till förrätt, rådjursstek med knödel och surkols sallad till huvudrätt. Ni som inte vet vad knödel är, det är potatis som man mosar ner med ägg, mjöl, salt och peppar och så gör man bollar av de o kokar dom i vatten.
Efterrätt blev det polsk glass, mega gott vill jag lova! ;)

Hemma hos pappa hämtade vi färgen till sovrummet och ebbas rum, jag blev supernöjd med färgen! Åkte hem vid 23 när maten var färdigäten och sov ;)

Vi vaknade vid 9 idag, jag var som vanligt uppe vid 5 och gav djuren mat och släppte ut ketchup så han fick morgonpinka, gick o la mig igen och vi vaknade sen 9. Gick upp och åt frukost och gick och la oss på soffan och slappa. Sen gick vi ut och gick i 1 Tim och 30 min. Fick jätte ont i magen när vi hade halva biten kvar, har fortfarande jätteont så ligger på soffan nu och har ont :(
Karin var nyss här med kinamat så slapp vi laga mat iaf :)

Puss o kram!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2813461/images/2012/pic_187919444.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0