Måste varit något i maten?

Imorse åkte jag till mamma och vi åt nybakta frallor med källarrökt skinka och räk röra. Mega gott var de, pappa bjöd vi över på frukost med :)
Om ni inte visste så bor mamma och pappa isär men grannar, vilket jag tycker är riktigt skönt ! Det är en åker emellan husen så de tar 1 min att gå över den så är man hemma hos den andre :)

Efter frukosten gick pappa med mig och koppla på transporten på min bil och så åkte jag och mamma till kinna för att besiktiga transporten, den gick igenom så nu blev min bror glad så han kan åka och träna igen med sina små pollar.

Sen gick jag och mamma en sväng med alla 4 hundar i den sköna varma solen :)
Sen åkte jag och mötte upp Karin på Casablanca och vi åt lunch där, åt även friterad banan till efterrätt :) gott som tusan!

Sen bestämde jag och Karin oss för att vi skulle tvätta bilen, åkte till ok, det var hur lång kö som helst, så kom Karin på att dom har en biltvätt på meca, så vi åkte dit, finfin blev bilen :)

Åkte hem och plockade ihop massa skräp som skulle slängas så åkte jag och Emil ner med de till åvc och sen började jag må riktigt dåligt! Skulle igentligen åkt till kursen för ketchup idag men vi gjorde inte de. Jag spydde som en liten gris, har aldrig spytt så mycket så jag inte fått luft innan men de gjorde jag nu, fy fan säger jag bara... Måste varit lunchen eller något?

Emil har gått upp och börjat slipa ebbas rum så nu kan vi snart börja måla. :)

Förrätten! Igår fixade vi ordning i hallen, blev jätte fint! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0