Hundkurs!

Nu har vi varit på grundkurs idag! Jag hade först problem med att få på mig termisarna för magen var för stor ;) Mycket lärorikt kurs, och roligt nog var våran hund den lydigaste av alla. Vi var bara 3 stycken hundar så vi ska slå ihop oss med en annan kurs, så blir vi 7 stycken! Idag gick vi bara igenom alla grunder och fikade!

Idag har jag och Karin varit ute på en mycket kort promenad, gick bara till skogen och kastade boll med ketchup. Åt lasangette och så. Karin har varit här nästan hela dagen och vi har haft jätte trevligt, skattat och haft oss ;)

Nu ska jag sova, har lite ont i magen fortfarande :(
Förresten kom Ebbis nya nappar här om dagen! Fina? ;)
Älskar min Emil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0