Hundkurs

Idag har jag städat lite i huset, Karin tog med ketchup ut i ca 1 timme så städade jag under tiden ;) Karin kom med pannkakor oxå som vi åt, vi är nog dom lataste i världen för hon köpte med sig, hur svårt är de och göra pannkakor då? Haha latmaskar är vi allt ;)

När Emil kom hem kom de en försäkringsgubbe som skulle se över våra försäkringar och berätta om barnförsäkringen vi ska ha sen, han var från trygg hansa, så nu vet vi massa om försäkring, de bästa av allt är att vi får 850 kr för att föda barn ;) hihi och sen 250 kr för varje natt vi stannar på bb ;) fast de är på min egna försäkring ;)

Sen åkte vi på hundkurs, ketchup var jätte duktig som vanligt :) vi fick ta på hundarna kläder så dom blev sååå söta ;)

Bilderna är från igår, frukosten jag bjöd Tilda och mamma på och jag och Tilda i skogen :)
Kram


Kommentarer
Postat av: Madeléne

Jag har oxå trygg hansa till mig i barnen!

De är verkligen sjukt bra!

2012-02-16 @ 00:12:07
URL: http://Prinsessansmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0