Hemma från jobbet med magont.

Tjolavippen hej!
Idag valde jag att stanna hemma ifrån jobbet då jag har haft ont i nedre delen av magen sen igår. Känns som ett tryck neråt, men de är inte konstigt, de ligger ju någon där inne och trycker åt alla håll o kanter. =) När hon sparkar nu börjar de göra så jäkla ont, hon börjar bli stor och stark. 

Snart kommer Karin och ska ut och gå med Ketchup, sen ska vi göra lasangette. Eller jag gör nog de när hon är ute och går tror jag allt. Idag ska jag bara ta de lugnt hela dagen, Det är inte kul att ha ont o magen för man kan ju knappt röra sig ju, Böja sig ner är ju helt uteslutet. 
Väntar även på att de ska komma en gubbe och laga ventilationen inne, det verkar som att den gått sönder då det blir kondens på fönsterna där uppe när vi hänger tvätt. Så just nu så har jag slutat med att tvätta. Så jag kör min tvätt till snälla svärmor istället. Tur att jag har henne, vet inte vad jag skulle gjort annars ! :D Hihi. 

Ikväll är det första gången på våran hundkurs som vi anmälde oss till. Vardagslydnad ett heter kursen. Ska bli riktigt spännande! Ketchup är ju lydig och så, men när han är med andra hundar, som med mammas så skiter han fullständigt i vad vi säger åt han! Han glömmer att vi finns! Det är ju inte så snällt. Så vi är 6 stycken i kursen, så det ska nog bli bra, han får träffa andra hundar samtidigt som han får lära sig behärska sig. =)
Kursen börjar inte förräns vid 19,15 och slutar 20,45. Den ska vara varje onsdag i sex veckor nu! Ska bli spännande och se om de ger resultat.
Här är vårat nya bärsele som svärmor köpt till oss :) 

Denna babysittern ska vi köpa i helgen :) 

Här är mina små busråttor när vi var på promenad i höstas! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0