Helgen och Alla hjärtans dag

I fredags var Robert här, Emils kompis, Dom drack lite vin och spelade wii, Sen gick vi till Jessica där Cathrin oxå var, Dom blev fulla o goda, och lilla jag om inte får dricka. Bebis hade nog inte blivit å glad då.
Sen körde jag in Cathrin, Jessica och Robert till Kinna för dom skulle ut. 
Jag och Emil åkte hem o la oss.

På lördagen Gjorde vi absolut inget, Jag hoppade inte ens ur pyjamasen. Karin kom med Pizza på kvällen och så åt vi de och så myste vi! 

Söndags morgon väckte Emil mig och sa att vi var tvugna att åka till sjukhuset, Hans mormor hade blivit jättedålig. Vi åkte och lämnade Ketchup hos mamma då vi inte visste när vi skulle komma hem efter Sjukhuset. Vi stannade till tvåtiden, och under den tiden hade hon blivit bättre =) 
Åkte och åt på Subway innan vi åkte och hämtade Ketchup hos mamma igen.
Senare kom Karin till oss med bingolotter så spelade vi bingolotto, vi hade 5 lotter sammanlagt, och van inte något, de är riktigt dåligt. Vi vinner aldrig ju! Blir förbannad när man inte vinner, men vem vet, någon dag kanske de kommer en storvinst :)
Efter Bingolotto tittade vi på Ove sundblad och Karin åkte hem sen, Jag och Emil fortsatte att titta på Firman, gud va bra den serien är, Den började ju nyss, har bara varit 3 avsnitt, men ack så spännande! :)

Igår var de fullt upp. Åkte till Mvc för kontoll av blodtryck, blodvärde, hjärtljud och mäta magen. Emil mötte upp mig som vanligt, Jag tycker de är mysigt på Mvc, Folk bryr sig bara om mig ! :D Emil tycker oxå de är kul, han längtar till nästa gång. De tycker jag är roligt när han är så jäkla engagerad, han är ju mer inne i graviditeten än jag själv tycker jag ibland. :)
Efter  Mvc så åkte jag till skene Järn, jag skulle ha slippapper så vi får slipat bort spacklet på väggarna i Ebbas rum någon gång. Det fanns inte där, Men jag träffade min favoritlärare från gymnasiet där. Janne, han är nog den bästa lärare jag någonsin haft, han var med oss i Vitryssland och vi hade så kul, Niklas den andra läraren är oxå  skön, men Janne är snäppet bättre, men så roliga och barnsliga båda två. Vi pratade en styund och bestämde att jag skulle hälsa på skolan snart för att se den nya simolatorhallen dom fått. Sen ska tydligen vara hur häftig som helst.
Efter skene järn åkte jag och handla på MM, Karin ringde då och undrade om vi skulle äta lunch, Självklart sa jag eftersom att jag älskar mat nuförtiden. Vi bestämde att vi skulle träffas på skrädderiet och äta. Åkte dit när jag handlöat klart, Åt mat och sen gick jag runt i kinna och försökte få tag i slippapper, men de fanns ju ingenstans, eftersom att den slipmasklninen vi har fått låna av pappa är megastor så måste de vara stora papper, och dom går tydligen inte få tag på.
Åkte sedan hem och fixade mina naglar, la på fransk manikyr. Är så nöjd över mina naglar, folk frågar om de är lösnaglar och jag kan stålt säga att de är mina egna! :) Så fina o långa är dom!!
Åkte sen till Soc med Emil och skrev på faderskapspapper och delad vårdnad papper. Så nu har vi delad vårdnad om lilla bebbisen! :)
Idag har mamma och Tilda kommit hit, jag böd på god frukost. Vi var ute en sväng med hundarna och bara hade de mysigt. Hon åkte vid 3 och jag började med maten då.
Blev fläskfilé i chillisås och potatisgratäng, belv skitgott. Vi åt vit chokladmousse efter de, och de var gott de med. Nu ska jag mysa med hjärtat mitt.
Puss o KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0