Gravid i Vecka 35

Idag går jag in i vecka 35, inte alls lång tid kvar nu, Det ska bli så skönt när magen är borta!
Igår kom Karin hit och gick ut med Ketchup på promenad, hon är så snäll hon!
Vi åt sedan skinka och paprikapaj, jättegott! Sen ringde även Karin och skulle beställa tid till tatueraren, för Emil ska göra en tatuering över ryggen, men då fick man inte beställa på tele, utan man fick åka dit och så. Så detta får vi ju göra någon dag så de blir gjort. Kanske på fredag när Emil slutar tidigt! :) 

Igår beställde jag skor och klänningar till Tärnorna, hittade jättefina klänningar och söta skor till de, Annie var lite tveksam till skorna för hon tyckte de var för smal klack på, men hon får testa dom så får vi lämna tbx dom i sånt fall. Men jag blev jättenöjd med klänningarna! Eftersom att Linda, som ska vara tärna bor i Dubai blir de lite svårt för henne att prova sakerna, Men de ska nog gå bra! :) Så fort jag har fött så ska jag lämna in mått för min brudklänning så jag får hem den och så. Längar så mycket! 

Beställde även en jättefin tröja till Emil och en tröja till mig. 
Så bestämde vi oss även ör att köpa en ny systemkamera, en Nikon 1. Så de får vi kanske åka och göra någon dag med så vi har den redo till förlossningen! :)

Idag ska jag åka till Borås och träffa Angelica, jag har inte träffat henne på hur länge om helst, och lilla Moa så klart oxå. Det ska bli mysigt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0