Gbg horse show 2012

Hej alla glada :)
Igår gick jag upp med tuppen, klockan 6 för att åka med Viktor, min bror, till Göteborg för att gå på mässa och titta på hoppning i scandinavium :)

Vi var inne i Göteborg strax efter 8 och gick på mässan först till klockan ett då hoppningen började, jag köpte lite nya leksaker till Ketchup och ett nytt reflex täcke till han. Han blev så glad och skulle leka med alla sina saker samtidigt när jag kom hem.
Min bror köpte nya ridbyxor, och nya t tröjor. Vi hann precis gå mässan runt innan klockan var ett, och gissa om mina fötter skrek efter de? Hade så ont i dom, även fast jag tog ett par sköna skor.

Hoppningen var slut vid 6 och vi åkte hemåt, var sån jävla kö ut ur p huset så tog hur lång tid som helst, som tur är kan jag smygvägar ut så gick smidigt ändå :)
Väl hemma köpte jag med pizza och Karin kom och åt med oss. Sen stupa vi i sängen! :)

Idag har jag varit på skroten och köpt tyg för 700 kr. Blev tyg till gardiner i ebbas rum, tyg till hennes skötbord som Karin ska hjälpa mig att fixa så de blir fint. Har kommit på att jag vill ha ett skötbord till toan där nere med så man slipper springa upp och ner i trappan i onödan, inte så kul om man skulle ramla eller så... Emils kompis barns mamma hade ett skötbord över så vi tänkte måla om de till vitt och klä in de i svart blommigt tyg. :)
Köpte även en lampskärm och en hissgardin till Vårat sovrum.

I morgon ska Karin hit och mäta gardiner och vi ska äta fisk med äggsås, det ska bli så jävla gott :) sen ska jag laga äpplepaj som vi ska äta. :)
Igår så får jag en till spjälsäng, en sjukt fin :) fick halva av Karin för den var ganska så dyr så vi betalar halva var ;)
Ni kanske tycker de är onödigt att ha två spjälsängar, men jag ska ha en i hennes rum och en i Vårat så blir allt mycket smidigare :)

I morgon ska jag även köpa ett till spjälsängsskydd och en skötbädd, får bli internettshopping :) hittar nog lite mer att handla när jag ändå håller på.. :)

Nu ska vi sova! Natti!


Kommentarer
Postat av: Madeléne

Här var vi verkligen inte "du" med varandra:p

2012-02-28 @ 01:46:55
URL: http://[email protected]
Postat av: Madeléne

Oj! Skrev fel adress:)

2012-02-28 @ 01:48:51
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0