Bio och God mat.

Idag ska jag och Emil till Borås och titta på bio. Vi ska titta på Hamilton och efter de ska vi äta på Oliven.
Snälla Karin gav oss de som Alla hjärtansdag present. Så glad :)

Nu ska jag berätta att jag har tröttnat på att vara gravid. Förut såg jag fram emot de sista veckorna som man fick gå och visa sin superstora mage, men nu är den bara jobbig och ivägen... Så nu önskar jag att den försvinner snart. Förrästen är de bara 45 dagar kvar till BF, det är ju i princip inget. Och Vi som inte ens gjort klart rummet. Men det är ju tänkt att hon ska sova hos oss i början så de gör la inte så mycket om vi inte skulle hinna klart med de. Det känns som vi har en miljon saker och göra hela tiden, och aldrig hinner med att fixa där. Och jag vet inte hur man ska göra med den förbaskade slipmaskninen, så jag kan inte göra de själv. 
Får la fråga pappa nu när han kommer hem från Polen om han kan hjälpa oss, han kan ju saker och ting mycket bättre än oss, så det går nog fortare då. Tycker bara de är så synd om pappa, för han jobbar ju heeela tiden, han hinner ju knappt fixa på sitt egna hem, å känns lite dumt att tvinga han fixa vårat då när vi kan göra de själva...

I Morgon ska Emil bort med jobbet och sova borta. Tror de är första gången sen jag var i Vitryssland som vi inte sover med varandra. och jag var där i April förra året, så det är ett tag sen. Men jag har bjudit hit Annie och syter Tilda så vi ska äta tacos, titta på melodifestivalen och äta godis och chips! Det ska bli jättemysigt. Dom ska sova hos mig sen så slipper jag sova ensam om de nu är så att de skulle hända något med magen och så...

Nu ska jag gå upp och ta på mig kläder, plocka in i disken och sen åker jag och ketchup till Karin för att invänta mannen och äta lunch där... Ketchup får sedan stanna där undertiden vi är i Borås sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0