Varberg hos bästa svärmor!

Igår kväll gick jag på ett spinningpass, känner mig smått nyttig igen! Medans jag var på gymmet städade Emil hela lägenheten, skönt att komma hem till ett rent och fint hem. Innan spinningen solade jag och köpte hundmat till lilla Ketchup.
Efter blev det att åka till Willys och handla för de ekade tomt i kylen...

I morse vaknade jag vid 8 självmant och låg kvar i sängen tills Ebba vaknade och surfade runt på mobilen. När hon vaknade fick hon som alltid ligga och vädra rumpan och ha morgonmöte med sina gosedjur. Så underbart sött bär hon ligger och tjattrar med dom :D ringde bästa svärmor Karin och bestämde att vi skulle åka till henne, hon är i Varberg. Gjorde ordning oss och åkte iväg. Precis när vi svängt ut från parkeringen fråga Johanna om hon kunde åka med mig från rydal till Kinna, och självklart kunde hon de. Hämtade upp henne och släppte henne i Kinna. Sen ner mot Varberg.

När vi kom ner var de tänkt vi skulle hämta den nya stolen till Ebba, men då skulle den komma om 2 veckor så ska Avboka den för vi ringde babyptoffsen i Borås och dom hade en inne. Så åker ev upp och hämtar Den i morgon. Johanna kanske följer med oxå :)

Vi gick iaf till kurorten och åt Lunch och ketchup fick följa med. När vi kom fram frågade vi om han fick sitta på ute serveringen och de fick han :) väl hemma hos Karin igen myste vi mest. Åkte hem vid 15 för skulle träna 16,45 men Emil var tvungen och jobba över så kunde inte träna. Men Johanna och jag ska ut med hundarna på 5 km kl 8 så de löste sig ;)

Kram

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2813461/images/2012/pic_502bd889ddf2b356800002b5.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2813461/images/2012/pic_502bd892ddf2b3568b000303.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2813461/images/2012/pic_502bd8a8e087c326340002a5.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Karin

Tack för att ni kom hit, alltid lika roligt. Älskar er <3

2012-08-15 @ 22:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0