Varberg en vecka

Idag åkte vi till Varberg. Jag, Emil, Ebba och lilla ketchup. :) packade bilen smockfull, Emil fick knappt plats där bak. Barnvagnen tar ju sin plats och hundburen där bak. Sen är de smockfullt i bagaget, sen ska Ebba ha baby gym, babysitter bärsele och vi ska ha kläder och liknande. Så fullt blev de :) åkte vid 14 Tiden hemifrån och de verkligen pissa ner regn, kunde knappast se vägen. Efter Horred blev de uppehåll och när vi kom till Varberg sken solen ;) Karin mötte upp oss i stugan och hade bäddat sängarna och satt upp ebbas säng :) sen åkte jag och Karin och handlade massa god mat :) Sen myste vi lite och Karin åkte hem till den andra stugan och vi myste loss. För er som inte vet så är vi i Karins stuga i Apelviken och Karin och hennes särbo har en annan stuga i Apelviken med, typ. 6 min gångväg mellan dom. Ebba somnade på 2 sekunder idag, la henne i sängen och sjöng lite så somnade hon snabbt och smidigt. I morgon ska jag in med svärmor till Varberg och köpa present till Emil för han fyller år på onsdag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0