Va hände med Bloggandet?

Råkade visst glömma av att blogga. Som de kan gå :) 

I Onsdags var vi ju som sagt hos bästa Svärmor. på kvällen tog jag och Johanna en prmoenad på 7,5 km med hundarna, var hemma vid kl 22 och då var de redan mörkt, Sjukt hur de redan drar ihop sig till höst när sommaren inte ens har visat sig... 

Torsdagen åkte jag, Ebba, Johanna och hennes två små till först Djurparken. Kim, Johannas vän, mötte upp oss och vi Tittade på de små söta djuren och hade de bara mysigt. Ebba fick åka i Johannas syskonvagn, och hon tyckte de var kul att sitta upp så hon såg vad som hände ist för att ligga ner i kärran och bara se himmlen och den som kör. Skulle helst vilja byta till sittdelen på min vagn, men den är på tok för stor så de skullöe bara se dumt ut och Ebba skulle nog inte trivas då hon är för liten. Så hon får sitta i sin provesoriska lösning än då länge - kudde bakom ryggen i liggdelen. Efter vi varit på djurparken så åkte vi till Babyproffsen och köpte Ebbas nya bilstol. En max way, Britax, röd och svart, jag är toppennöjd med den, och Ebba är glad oh bekväm! Dom monterade bilstolen där så de skulle blir riktigt och bra! På kvällen åkte jag och Johanna till Gymmet och körde ett pass med spinning. 


I fredags åkte jag och fixa lite i kinna, köpte rosor till min kära sambo och bakade kladdkaka samt wokade kyckling med ris tills han kom hem. I måndags hade vi varit förlovade i ett år, men båda hade glömt de så vi firade lite i fredags ist. På kvällen kom min syster hit och hon sov över, åt tacos och bara myste, titta på tv och så :) 

Lördagen åkte jag och Ebba på kalas hos min kusin och min mosters man, var mycket trevligt, var hemma vid 22,30 och gick o la oss då.

Idag har vi inte gjort så mycket. Vaknade 8,30 och myste i sängen en stund. Sen åt vi frukost och jag, Ebba och Ketchup gick en promenad på 5 km, skönt att komma ut och röra på sig på mrgonen, så är de avklarat lixom. När vi kom hem kom vi på att tvättservetterna var slut och att pappa hade nya hos sig som han hade varit snäll och köpt när han va i ullared. Så åkte hem till mamma och pappa och myste lite medans Emil va hemma och städade. När vi kom hem gjorde vi mat och jag torkade golven nere och Emil uppe. sen va de städat och fint här hemma. Sköt när de är städat !!! 

I morgon så är inget planerat, Emil ska åka till Frölunda med sin mamma och jag ska nog inte göra så mycket, gå på promenad tror jag iaf på morgonen, men vi får la se, Dags att väga sig i morgon, Kommer nog inte visa så mycket minus på vågen, men hoppas de blir något iaf, har ju inte ätit så jätte nyttigt denna vecka, men hållt mihg ifrpn godiset iaf. Gått över kalloriintaget två gånger i veckan, inte bra!

Ska försöka lägga in bilder från telefonen sen, men de fungerar ju typ aldrig. Någon som har problem med de oxå? eller är de bara jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0