Svettigt värre

Arbetsintervjun gick toppen bra! Hoppas nu bara jag får jobbet! Ebba somnade precis när jag kom och skulle hämta henne, när jag gick till Annie va de ingen hemma där, men fick ett sms om att dom va hos carola, så gick dit. Johanna var oxå där och Carola bjöd på fika :)

Stannade tills Ebba vaknat och åkte strax efter de hem. Hemma slängde jag i mig lite mat och så kom Karin och tog Ebba så åkte jag vidare till gymmet där svetten rann. Ett pass med sh'bam och ett pass med spinning, va borta två timmar, köpte med mig gott bröd hem och pålägg. När jag kom hem gick Emil och jag ut i regnet och gick med Ebba uch ketchup. Fy fan va blöt jag blev! Måste impregnera min jacka.! Ändå är de en regnjacka från Didriksons som jag aldrig tvättat dess utom. Dåligt när man köper kvalité och blir pissblöt ändå...

Hemma sen åt vi kvällsmackor och la Ebba, tog ca 10 min idag ;) jippiiie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0