Sovit i datorstolen, städat bilen och varit hos mamma ;)

Idag städade jag Emils bil invändigt och tvättade den utvändigt. Fin blev den allt!
Sedan åkte jag och Ebba till mamma vid 16 tiden. Emil var lite trött och så så jag tog med mig ebba och åkte dit :) kan förstå att han var trött för han har nämligen sovit i sin datorstol inatt.
Igår vid ca 16 tiden så började Emil fixa med sin telefon, han hade fått nys om en ny uppdatering som inte kommit ut än och ville så klart ha den, sån nörd han är. Sagt och gjort jag kom in till han vid 22 (då hade han lyckat göra så de inte gick starta telefonen igen) och satte mig med den bärbara jämte han för han tyckte de var tråkigt att sitta själv. Vid kl 1 blev jag trött och gick och la mig och sov. Han sa att han strax skulle komma, och då hade han fortfarande inte fått igång telen. Vaknade vid 3 och då gick jag och fråga om han kommer snart, och då skulle han komma strax säger han. Fortfarande inte fått igång den. Sen kl 7 väcker han mig och sa att han somnat i datorstolen och vaknat av att han ramlat och mosat ketchup. Hade världens ryggvärk så jag fick gå upp och ge hunden mat. Så Emil har haft ont i ryggen och vart trött idag ;)


Hemma hos manma grillade vi, hälsade på hästarna, hundvalparna, katterna och mina syskon så klart :) nu sitter Emil med sin telefon som fortfarande inte vill funka och jag tittar på tv. Synd om den aldrig kommer fungera mer... Men inte mitt fel för de va inte jag som ville uppdatera! ;)

Matilda har tagit miljarder kort idag med min telefon ;) så lägger in några :)


Kommentarer
Postat av: Linda- mamma till keven, chris & kiara

Bryggeriet. Sjukt bra mat.

2012-08-13 @ 07:53:00
URL: http://lindaglansins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0