På måndag börjar allvaret.

På måndag, då jäklar ska jag ta tag i mitt liv igen! Det har ballat ur helt nu när Emil har semester, har knappt varit på gymmet och bara ätit onyttigt, de märks verkligen på midjemåttet.
Ska börja en liten invägning på bloggen där jag varje måndag tänker visa min vikt, samt midiemått, och ska köra på de varje måndag så får jag mer motivation till att verkligen skita i skräpmaten och komma iväg till gymmet. Ska mäta och väga mig på morgonen de första jag gör.
Har precis bokat pass för nästa vecka.

Blir dubbelpass måndag med först fatburn spinning, sen workout express. Tisdag blir de Spinning, onsdag blir det Core, tordag blir de att vila och fredag spinning, och vila över helgen. Ev. kan de bli ett pass på söndag, men vill inte börja för hårt med en gång, då jag alltid lyckas bli sjuk när jag börjar träna. 

Ska inte göra något "bantningsprogram" när de gäller maten då jag fortfarande helammar och vill att Ebba ska få i sig de hon behöver. Ska där emot sluta äta godis och sncks, glass, kakor. Och även börja äta på fasta tider. Så som jag äter nu är inte bra. 


Har tömt kameran nu från när vi var i Varberg förra måndagen samt nu i veckan. =)

Va vill ni läsa mer om på bloggen? Kom med förslag! =)

 

Kommentarer
Postat av: Elin

Ett tips! Viktväktarna is the shit!! Har gått ner mycket även när jag ammade!

2012-08-10 @ 21:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0