Mys med bästa svärmor

Idag vaknade vi tidigt. halv 8 va Ebba klarvaken och låg och jollra. Tog av henne blöjan så hon fick vädra, som vi gör varje morgon, och halvslummrade jämte tills hon bajsar, bajs överallt. Det är ju så svårt att få bort, som klister! Men men, Emil skulle igentligen till frölunda idag med Karin, men han spydde i morse, så han åkte aldrig för han mådde inte alls bra. 

Så Karin kom hit ist, Vi gick på promenad och tittade på att bygga nytt hus, priser och vad de finns för alternativ osv. Beställde hem kataloger från olika företag så vi ska jämföra, lättare att se i kataloger än på internett tycker jag. Om vi ska bygga nytt så får vi ju hitta en tomt förts, jag skulle jättejärna ha havsutsikt, eftersom vi vill bo i Varbergs området. Men en sån tomt har vi absolut inte råd med. Vi får se va de blir för något. Om vi köper hus som är klart elle om vi bygger nytt. Vi får se vad banken säger när vi har nytt möte med dom sen ! :) 
Fick en otoligt söt mössa av Karin idag, så söt va den! Tack så jättemycket! Ebba stod och tjattrade jättemycket med stolsryggen, höll sig så fint så hon inte skulle ramla. Duktiga flicka!

Skulle gymmat idag, men eftersom Emil va sjuk så avbokade jag de och körde ett pass på 30 min hemma. Ketchup ville gärna vara med, och blev galen på han tillslut och slängde ut han. Han skulle lukta ig i håret, bita mig i armarna och busa när jag gjorde armhävningar och plankan... Dumma vovve! Sen myste jag och Ebba mest hela tiden:) 

I morgon ska vi till Slottskogen och bara mysa, ha med oss picknik och titta på de fina djuren. Sen när vi åker hem ska vi äta på mitt favorit café, CT24, hette förut Tintin. Dom har bara såååå goda mackor, och öppet dyngnet runt, Sjukt bra! 

Ketchup när jag tränar, som en igel!


Kommentarer
Postat av: Karin

Alltid lika mysigt att träffa er :)

2012-08-22 @ 08:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0