Invägning.

Igår va det dags för invägningen som jag lovat, vägde mig på morgonen innan frukosten, mätte mage, stuss, överarm och lår. resultatet ser ni på bilden nedan. Har skaffat en jättebra app som heter ShapeUp. Där skriver man in vad man äter, hur man tränar etc, så räknar dom kalorierna åt mig, smidigt och bra! 
Karin kom hit igår vid 12 tiden och vi gick ut med hunden och Ebba, vi gick till sjön, ca 5 km. Vi satte un kudde bakom ebbas rygg så hon kunde sitta upp, för hon ville inte ligga hela vägen, sen somnade hon så skönt!

Igår var jag på spinning och workout express, trodde jag skulle ha träningsverk idag, men de hade jag inte som tur var :) Det var sketa jobbigt, men skönt när man fick sätta sig i bilen och åka hem sen.

Idag gick jag upp vid 8,30 och gjorde ordning mig, för jag har varit på jobbintervju idag! Medans jag var där åkte Emil och Ebba till BVC. Ebba väger nu 7000 g och är 64 cm, hon växer så de knakar vår lilla guldklimp. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0