Hänt lite allt möjligt :)

I onsdags va jag med kära svärmor, gick ut och gick o å, tränade efter de. Blev Core, efter träningen åkte vi hem och Karin gjorde slingor på kära Emil och sen gjorde vi inte så mycket mer...

Igår va Sofia här med sin dotter. Vi gick på promenad och hade mysigt. Gjorde pannkakor med jordgubbar och glass. på kvällen åkte jag, Karin och Johanna ner och körde att pass på Corpus, blev fatburn spinning. Riktigt jobbigt och hur trött som helst blir man. =) Vilket är bara bra!" Närjag kom hem klippte jag gräset som var hur långt som helst! Kämpa kämpa!


Hittade en fin Svamp och tog kort på den, måste säga att de blev bra! :D




Idag gick jag upp vid 8, Emil är ledig idag , men han skulle till GBG en snabbis på morgonen så jag, Ebba och Ketchup tog och gick till Kinna! På vägen mötte vi Johanna och barnen, Gick hem till henne och åt rabarberpaj och myste mest. På vägen dit, var 6,3 km, fick jag världens jävla skoskav. Fyyy fasiken va ont de gör! Sen gick jag vidare till Karin och lämnade Ebba och Ketchup så åkte jag och Emil till Apoteket först, sedan till Barnkammaren och sist till Willys och storhandlade. Åkte sedan och hämtade Ebba och Ketchup och åkte hem. Nu har jag nyss gjort orning mig lite för vi ska till Robert och Cathrin och ha trevligt. 

Tjingeling så länge!
6666666666


















Kommentarer
Postat av: cindy

Svampbilden lyckades du bra med ;) o fan va hemskt det är med skoskav!! Gör ju så sjukt jävla ont, fick det på ena foten med dom nya skorna men nu när det läkt har jag inte fått det igen :)

2012-09-04 @ 06:09:39
URL: http://ciidus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0