Bio och hos Emils mormor.


I morse kom mamma hit och skulle skriva ut några papper, hon stannade och åt lite kladdkaka och vi prata om att bygga hus. Hittade ett hus vi tyckte va jättefint på Fiskarhedenvillan, tills vi fölrstod att de skulle bli svindyrt så vi sitter nu och letar efter andra liknande hus. Vi är i valet och kvalet om vi vill ha 2 planshus eller 1 plans. Det är ju smidigt med enplanshus när man har barn, men mycket mysigare och så med en övervåning. Vi vet inte rikitgt vad vi vill ha... 

Sen åkte vi till Emils mormor och tog kort på 4 generationer. Mysigt! Efter de åkte vi hem, jag platta håret och tog på mig andra kläder sen åkte jag och Emil till Borås och Karin kom och tog Ebba. Vi åt på jeffersons och tittade på Snabba cash 2. Nu sitter vi och tittar på hus från trivselhus och har fastnat för ett som är underbart! Men står ju inga prisuppgifter alls. Har tittat lite på tomter med, hittat en i Valinge som vi tyckte om, men kanske är lite långt ifrån "stora staden". Vi får se va detta bär av i....

Ebba har blivit så grining och gnällig på kvällen och vägrar sova. Funkar bara om man ger henne tutten. Men dom har jag inte kvar hela livet så hon får lära sig att somna utan, så Emil va uppe och natta henne och de tog över 50 min och få henne somna... De ska de inte ta för att natta en liten sockersöt tjej som henne... Inte okej! =(



Ebba på promenad i går kväll.



Emil kom på de fiffiga med Stolspiller...



Hinner man inte raka sig hemma så gör man de i bilen ;)



Hos Emils mormor. =)



Min fina underbara familj! 



Hela familjen satt och titta på hus :) Ebba vill mest banka på datorn =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0