Kan inte sova...

Kan inte sova, Emil har åkt till jobbet och jag sitter här nu som en trött skata och lyssnar på hur hundarna busar vid mina fötter ! Går inte sova till de ljudet vill jag lova!

Sovit dåligt inatt för Ace har varit lite orolig och sen när han har hållet tyst så har dr varit Selma, katten som hållet mig vaken!
I dag SKA jag köpa en grind så jag kan åtminstone försöka sova i sängen. Ni kanske undrar varför jag sover på soffan förresten, Emil är allergisk mot hund och katt, så dom får inte vara i vårt sovrum, där är de djurfritt!
Så eftersom ketchup sover där uppe på sin plats, skulle han aldrig stanna kvar med Ace nere om inte någon av oss sov nere med. Så därför får vi försöka flytta upp Ace, men inte förrän trappan är fixad så han inte ramlar ned... Så får han ketchup som sällskap med, så kan han känna sig trygg :)

Känns hemskt att inte sova med Emil, vilket vi brukar göra varje jäkla natt, man blir så van!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0