Ebba på rygg

Igår vände sig Ebba från mage till ryggen :) och de har hon gjort idag med :) hon har börjat fästa blicken redan nu med. Så duktig är hon! <3 idag kunde hon sitta i soffan jätte länge utan att man höll i henne!

Jag var hos frissan igår med, Emil och Ebba var hemma och allt gick toppenbra, 2 timmar tog de, snälla flickan! :)

På natten sover hon bra som satan! För utom i natt :( då var hon vaken nästan hela natten. Det var nog bara för att Emil börja jobba idag...

Idag var vi på BVC, hon har växt två cm så nu är hon 54 cm och väger nu 4620 g. Mammas och pappas stora flicka. :)
Sen var vi på Emils jobb och så fick dom kika lite på henne. Sen åkte vi och köpte massa kläder till henne... :) Karin var med mig hela dagen oxå :)
När vi kom hem gick Karin ut med ketchup i ös regnet, tack snälla du!
Sen kom bror min och hans tjej och lämna min bil som har varit på verkstad. Vi åt pastasallad och tjöta lite skit ;)

I morgon kommer mamma en sväng och sen blir de middag hos Karin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0