Så trött på detta!

Det är inte roligt att äta längre. Man är inte sugen på något och tänker man på något så får man kväljningar och det är inte roligt!!!
Sen kan man inte äta mycket heller för då mår man bara illa! Önskar jag kunde vräka i mig mat!!
Igår jobba jag till 20 och sen åkte vi hem o titta på Bonde söker fru och käkade kycklingsallad som Karin gjort! =) Fick även en  kräm av Karin igår som gör att man inte ska få bristningar på bröst och mage. Hoppas det funkar =)
Idag är jag megatrött, vill bara sova bort hela dagen, men Michelle kommer vid 11 så får la baka lite om jag har saker hemma ska göra snickers kakor =) Det är godast än godast och superlätt att göra! =)
Emil är mitt Allt, jag mår bäst med han!

Kommentarer
Postat av: Angelica - Mamma till Moa <3

Tydligen så är de hormoner som gör att man får bristningar, så en kräm kommer nog inte hjälpa. Men att försöka är ju aldrig fel, vem vet ;)



Så himla roligt att du ska ha bebis! :)

2011-09-26 @ 15:14:53
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0