Mycket att göra!

Idag är det fullspäckat hela dagen.
Ska skicka in miljader kvitton till försäkringsbolaget så det händer något! Är så jävla trött på att ha ont i ryggen, nu kommer hösten o det börjar bli kallt ute, då tar ryggen skada direkt. Blir så irriterad för att det inte händer något och att ingen kan hjälpa mig. Det är snart 3 år sen som olyckan hände, o jag har fortfarande skitont. Jag vill ha en normal rygg som alla andra! Men det händer ju aldrig. Blir irriterad.

Sen så ska jag skriva ett CV och ett personligt brev, har hittat ett jobb som lät roligt. Trafikledare i Göteborg på miljö o återvinning. Där har jag ju suttit innan på LBC, så ska söka o se om jag verkar intressant.
Sen ut o gå med hunden, ringa o beställa en påskjutsreserv till hästtransporten och sen åka till Svärmor Karin o äta mat, Idag blir det flygande jacob! =) Sen blir det jobbet till 20, Så idag träffar jag inte Emil förrän efter 20 ikväll, hatar Tisdagar...
Emil ♥

Kommentarer
Postat av: Emil

<3 <3

2011-09-27 @ 10:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0