Helg!

Igår var jag på g-kås med mamma, skulle inte handla något, men lätt att åka dit o inte göra de. Hade lika gärna kunnat köpa en ny vinterjacka för dom pengarna som jag handla upp igår på skit. Hmm, inte för att jag behöver en ny vinterjacka för jag har 4 stycken, men jag vill ha en för dom andra är fula. Men kanske ingen idé att köa någon ny jacka när magen kommer vara megastor i vinter, å kommer ändå inte kunna använda den... jobbigt läge jag har hamlat i....
Idag väckte älkslingen mig o berätta att bebisen är ca 14 cm nu. Mysigt med en sån väckning. =) Sen somna jag om o sen ringde älklingen o väckte mig halv 8 =) Det är mysigt att Emil ringer varje morron o väcker mig.
Sen var det till att länga i sig lite frukost o sen bar det av till Skene o Akupunktur, skönt var det idag, men spännde otroligt mycket...
Sen åkte jag en sväng till Lbc o hälsa på dom lite, o sen till Emil o sa hej o lämna snus.. :)
Nu ka jag bara vänta på att klockan ska bli 13 så jag kan möta upp emil hos Karin o vi kan äta Lunch =)
I helgen tänkte jag vi skulle montera våra extraljus på  båda bilarna, gå 7,5 km i kinnaström, tvätta bilarna. och jag vill få rensat lite i rummet som ska få bli lillknoddens rum. Står miljader saker där! Jag skulle vilja ha beisrummet där vi har datorrummet, bara för att det är mindre än det andra som är megastort, lättare att inreda datorrummet.
Men knodden får ta det stora istället så måste vi köpa mycket möbler istället :D haha!
Emil ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0