Födelsedag.

Igår fyllde jag år, trevligt var det! Var hos mödravårdscentralen igår oxå.
Dagen började med att mamma ringer o säger att vi ska hitta pånågot roligt hela dagen, men skulle ju till MVC 10,40 så det funkade inte. Sen efter mamma ringt ringer jobbet och säger att dom behöver mig på Boråskontoret. Kan inte för det är ingen idé att åka fram o tbx mellan Borås o Kinna.
Sen vid 14 så kom mamma med marängswissh o presenter! Fick en jätte mysig filt till bebisen med en kanin på med prassliga öron, jätte söt var den =) Och så fick jag ett par mamma byxor, en mamma tröja o mjukisbyxa o mjukiströja med plats för magen med =) Jättefina kläder var det ! =)
Sen körde mamma hem mig till Svärmor Karin o där fick jag megasöta skålar o mys sockar. Har redan fått ett par snygga tretorn gummistövlar o ett strykjärn av henne innan! :) O av emils mormor fick jag Chhoooklaad!
Efter det blev det lite mat hos Karin o sen körde hon mig till jobbet.
Efter jobbet så hämtade Emil mig o vi åkte hem och jag käka lite mat och öppnade presenterna jag fick av Emil, Extraljus til bilen med tillbehör!. Sen kom pappa och viktor med Tårta.. =) Av pappa fick jag en ny vindruta till bilen påfylld ac och pappa betalade delar av resan till Turkiet!
Trevlig födelsedag blev det.
Idag ska jag jobba 16-20 o efter det ska jag sova för jag är riktigt trött. Men först blir det mat hos Karin, idag blir det kycklingsallad =)
Karin tittade upp ultraljuds sak så man kan titta kön på bebis, så när jag är i vecka 18 ska vi göra en extra ultraljudsundersökning så vi kan få reda på könet. Fanns även med 3D men då var man tvungen att vänta tills vecka 24, så länge kan vi inte vänta! :D
Älskar Emil över allt annat!
<3

Kommentarer
Postat av: sofia ståhl

bättre att vänta lite längre in i graviditeten för att det ska va mer säkert gjorde vanligt ultra ljud i vecka 18 och 3d i vecka 27 för det beror på hur barnet ligger om dom kan se eller ej jag e fortfarande inte 100 % säker på att barnmorskan har rätt!!!

2011-10-03 @ 16:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0