Svärmor fyller år!

Idag har jag varit hos Linnéa hela förmiddagen o bara myst. Pratat o druckit te, riktigt mysigt att träffa henne efter så lång tid. Ketchup följde med o fick träffa Linnéas arga katt oxå, han tyckte inte om hundar den katten inte. Sen efter vi pratat av oss begav jag mig till Subway, det finns ju inget godare än deras mackor!
Sen åkte jag o Ketchup hem o la oss o titta på Avatar. =) Jag som inte har sätt den filmen innan, slarvigt av mig.
Sen kom älskling hem från jobbet så bytte han om, sen var det dags att åka till Svärmor o gratta henne för idag blir hon ett år ÄLDRE :) MOHAHA!
Hon bjöd på god smörgåstårta o megagod kladdkaka med kolakräm o grädde. Det var megagott.
Nu ska jag äta en Avocado. för jag är riktigt sugen på de :)
Emil! ♥

Kommentarer
Postat av: Angelica - Mamma till Moa

Haha ja eller hur! Jag har blivit en helt annan Angelica nu, en mamma :)

Du kommer känna på samma sak, så häftigt! :)

2011-10-11 @ 20:39:21
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0