SNÖÖÖ!

Snö i kiruna! Hur gott är inte de med lite Snö! Det är så mysigt! Snart jul, bara två månader kvar, det finns ju inget mysigare än jul! Snön är bara fin o se på, det går ju baskimej inte köra bil i de iaf. Ne, men nu vill jag att det blir mars, så bebis kan komma!! Emil va så gullig i gårkväll när han berätta för mig att detta är Baskimej den längsta leveranstiden någonsin!
Igår så tittade vi på Drömmen om ett barn, vilken tur man har som kan få barn, herregud vad skulle man göra om man inte kunde få de. Så hemskt, sorligt! Men som tur är det finns det miljader saker som alternativ i dagens läge! Jag är sdå glad att vi har kunnat skapa en liten Knodd på så kort tid som vi försökte.
Var med Karin nästa hela eftermiddagen igår, mysigt med två flummiga damer! haha! Vi ängnade oss åt att åka bil! Så kul hade vi!
Sen på kvällen var vi hos Ronald o åt smörgåstårta för han fyllde 30 igår :)
Idag så vaknade jag av att Ketchup väkte mig, som vanligt med att knacka på dörren, skitunge är han! :)
Sen var det bara upp o käka frukot o nu sitter jag här o funderar på vad jag ska göra idag?!?!? Funderar på att tvätta lite för tvätttugan ser ut om ett kao, tur man har tvättrum så slipper man ha tvätt i hela lägenheten, man behöver bara ha den i ett rum, helt toppen!! :)
Emil ♥

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja det är verkligen lång leveranstid :) Vi hade kul igår eftermiddag haha. Jag lärde dig att säga vissa ord ochså =P Du är underbar !

2011-10-07 @ 10:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0