Sammanfattning.

Nu var de längesedan jag blogga. Dålig har jag blivit på de kan jag säga.
Innan helgen köpte jag mig en Iphone så jag kunde spela Wordfeud, något som jag inte behövt köpa om inte svärmor hade visat mig. haha! Så jag skyller på henne. Haha. Emil tyckte jag var skitlöjlig, men två dagar efter så köpte även han sig en Iphone, så han oxå kunde spela. Hur fjantiga är inte vi! :) Så nu har vi varsin iphone och inget liv :)
Fredagen tillbringade vi med mys i soffan och så. Handlade även på fredagen så vi hade saker till Lördagen, för då fick vi främmat.
Lördagsmorgon givk vi upp tidigt och åkte till Susedalen med hästen o Viktor, för det var dags för tävling, dressyr. Älsklingen följde med som tur var, annars hade jag kissat på han innan jag åkte så han var tvungen o gå upp ändå. haha! Ne, okej, inte direkt men han följde med iaf. Ketchup fick med följa med. Det gick bra för Viktor, 3:a i första klassen o andra klassen gick inte lika bra, men han kom ihåg vägarna han skulle rida iaf, o de är huvudsaken.
När vi kom hem så var de bara slänga sig i duschen och sen åka till Borås för att hämta gästerna!
Det var Annie och Putte, Jackson och Angelica som skulle hämtas, sen var det bara raka vägen hem för att möta upp Broder Sebbe där med. Vi bjöd på Tackos, väldigt smarrigt var de! Det var tänkt att vi skulle äta Marängswich, men det fick vi inte plats med, så i ställde fram lite godis o Chips istället, Det funkade bra de med.
Frågespel, ölspel och jag har aldrig spelade vi under kvällen, alla utan jag o Sebbe blev bra dragna. En mycket lyckad kväll vill jag lova!
Söndagen spenderade vi i sängen, och sen vid 6 tiden så åkte vi till mamma o hämtade transporten o hämta hö tilll hästapollarna. Konstigt nog är det bara jag som har dragkrok på min bil utav alla i min familj.
Idag när jag vaknade hade jag så ont i ryggen, kunde knappt gå, så svärmor kom hit så skulle vi gå ut o gå, för det brukar släppa lite då. På köpet tog hon med supergod paj och så städade hon käket åt mig. Du är bäst Karin!
Sen kom vi pöå ett nytt namn som bebisen skulle kunna heta, Ewelynne, det tycker jag var superfint, å jag presenterade till Emil när han kom hem o de tyckte han med om. Det var Emils mormor som ville att bebis skulle heta de i andranamn istället för Ewy, för så heter hon. Men jag tycker om det som förstanamn, vi får se. Först ska vi veta vilket kön de är. :)
Emil♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0