Mysdag

Idag har det ju satan rgant hela dagen. Jag o Karin skulle gå ut en sväng o gå, men regnet är ju inte så kul att gå i så vi satte os o åt glass och drack te o kaffe istället, kanske var bättre de. :)
Klockan tre var det dags för akupunktur igen skönt var de, snart går det inte få de längre för magen är i vägen snart, ligger ju på magen o får nålarna i ryggen... Magen bara växer o växer nu idag är den riktigt stor :)
Har precis gjort skinkröra och lagt en bakpotatis i ugnen. Älsklingen jobbar över idag, hur kul är det o vara själv när det är mysväder ute??  Stackars lilla Ketchup får nöja sig med att rasta sig själv på gräsmattan, har ingen ork för att gå ut med han idag tyvärr.
Tvättat en maskin med sängkläder idag så nu ska jag hänga upp dom o ta bort de kläderna som redan hänger uppe, tråkigt värre, tycker sånt ska göras av sig själv :)
Emil! ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Fin mage. :-)

2011-10-11 @ 10:21:38
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Angelica - Mamma till Moa

Finns de inte såna stolar för gravida där? Som ett hål i stolen man ligger i.



Så jäkla läskigt med akupunktur! Jag hade aldrig vågat.

2011-10-12 @ 09:04:43
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0