Mysdag med Linnéa

Idag när jag vakna så var det dags för toaletterna både uppe o nere för en rejäl skrubbning. Men först åt jag frukost. Var jättesugen på Salami mackor, men då kom jag på när jag skulle göra mackorna att lilla gravida jag inte ska äta salami, så det fick bli skinka istället. Jag som var så supermegahungrig på SALAMI!
Efter toan blev skurad åkte jag till Borås för att handla o hämnta Linnéa. Sen hem för att mysa med Linnéa o bara prata skit :) Sen kom älsklingen hem o jag börja med maten, idag åt vi världens godaste mat som jag allid åt hos mamma, men hon har tappat boort receptet i ca 4 år, o hon hitta de igår, så idag fick de bli köttfärs med potatiosmosblandning, så underbart gott!
Klockan 20,00 idag skulle jag o Emil ha fight om vem som skulle ha fjärrkontrollen, han ville titta på 5:an o jag ville titta på 4:an, men vi löste de med att jag gick upp till sängen o titta o han titta nere. Första gången om vi inte satt med varandra o titta på tv, men vi besökte varandra i pauserna! :) jag älskar min underbara prins!
Emil! ♥

Kommentarer
Postat av: Karin

Va gulliga ni är <3

2011-10-12 @ 22:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0