Måndag...

Idag är det måndag o att göra listan är fullspäckad.
Måste få städa lägenheten idag, det ser hemskt ut, Ska ringa och boka tid för uppskrivning på E kort, så jag får köra boggiesläpen utomlands. =) Måste skriva in mig på arbetsförmedlingen, hur kul äår det då???
Laga mat o ut o gå med Karin.
Hade tänkte jag skulle besiktia bilen o lämna in min lönerapport, men min nummerplåtsbelysning är sönder, så får ringa o beställa nya lycktror, för fäåstena har gått sönder, hur kul är det då????
Idag känner jag mig lite negativ faktiskt. Nu ska jag äta frukost, försöka iaf. Känner inte för något idag, vill helst bara gå o lägga mig igen för jag är negativt inställd till allt, men hoppas det ändrar på sig under dagen.. =)
Emil ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0