Joe Labero

Igår hade vi det supertrevligt. Vi hämtde svärmor Karin i Varberg vid klockan 5 på eftermiddagen. Innan det så åkte vi och lämnade Ketchup hos mamma, hon fick passa honnom under kvällen.
Men Karin så börjde vi kvällen på ett mysigt ställe som hette Knopen, en resturang inne i Varberg. Tyvärr så tog det jätte lång tid innan vi fick maten, men när vi väl fått den så var den jättegod. Karin beställde ett glas Rosé vin för 65 kr o det var pyttelitet glas. Ett sånt glas man brukar få fördrinkar i, ca 4 munnar av vinet så var de borta! Emil o Karin drack vin o öl o jag fick nöja mig med fanta. Men tur är la de, för annars hade bebis inte mått så bra :) Till förrätt blev det vitlöksbröd med Tzatsiki, eller hur de stavas, och middag tog jag fläskfilé med pommes. Tyvärr så var den efterrätten jag ville ha slut, så bajs på den resturangen, dit går inte jag igen!
När vi kom till resturnagen avslöjade vi för Karin va hon skulle få i present. Vi ska titta på Labero!
Efter maten begav vi oss till Varbergs sparbankshallen för att titta på Showen. Vi var där en halvtimme innan så vi gick till baren o Emil o Karin tog ett glas vin o öl. Och jag fick min efterrätt och lite mineralvatten. 

Sen var de dags för att gå in o vi hitta först inte platserna. Men de gjorde vi tillslut som tur var. 6:e raden framifrån så bra ´platser fick vi allt :) Själva Showen var helt magisk, mohahah, Helt sjukt att man kan bli så lurad. Han tog upp folk från publiken vilket jag tycker är roligt. De sjukaste som jag tycket var nog när dom flög i luften o en annan sjuk sak med en telefon. Han lånade en iphone från publiken, la den i en ballong, hur han nu fick i den i den är en fråga i sig. Slog sönder telefonen me en slägga och la i den i vatten, trolla bort den o sen kom det en kille med en Pizza, en calzone, o i den låg telefonen, kvar i ballongen. När han tog ur den ur ballongen var den fullt fungerande o felfri. Sjukt var de tycker jag !Men men, lurad som satan blev vi allt.
I pausen var vi med om de roligaste på¨länge, Emil o Karin skulle ut o röka, o man var tvungen att låsa upp dörren för tt komma ut, o jag stod i dörren o höll den öppen så att dom skulle komma in när dom var klara. Då kommer de en kille o ska gå ut, tar dörren två dörrar ifrån mig, o upptcker att han inte kommer ut, Så prövar han den som är närmast mig, men han kommer inte ut där heller, så går han fram o tbx mellan domdörrarna men kommer inte ut, tills vi säger att de går o komma ut här, då låser han upp dörren längst bort o går ut fy bubblan va jag skratta! :)
Efter vi varit där körde vi tbx. Karin till stugan o Emil o Karin tog varsitt glas vin o sen var det hemfärld, Emil somna efter tre min o jag vr trött om en apa o så ville Emil att vi skulle hämta Ketchup så fick ju åka hem till mamma o hämta han, när vi kom hem höll jag på att somna innanför dörren så trött jag var, men klara mig hela vägen till sängen, o tro de eller ej, av med minket o borsta tänderna hann jag med. :)
I morse var dt upp klockan 7 för att åka till Västa Frölunda för dressyrtävling för Viktor, han statade två klasser o en hem med pizza till mannen o spela bingolotto.Äta chips o dipp har vi med hunnit. Vann 50 kr på ena lotten! :) Nu ska vi upp o duscha o sen sova! :)
Emil! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0